loading...
parand download
mohammadgolzari بازدید : 74 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

اس ام اس سرکاری سری ۱

 

 

 

به اندازه تمام روزهای زندگیم دوستت دارم

 

از طرف نوزاد سقط شده‎ !!!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

خوش به حالت همیشه بهت غبطه میخورم اینقدر خوشبختی و  خودت نمیدونی

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.. به قول شاعر بدبخت انكه گرفتار عقل شد خوشبخت انكه  كره خر امد الاغ رفت

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

آیا میدانستیدنسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد.

 

امتحان کنید تا مطمئن شوید.

 

.

 

.

 

.

 

.بیتربیت کجا رو داری میخارونی؟

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::. ..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-. :... .. .: .-:::... -::. . .::-..:-.. : ..: .

 

كاش كور بودی می فهمیدی چی نوشتم!!!

 

*** *   *   *   *   * *   *   *  *    ****

 

اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیوونتم

 

اگه گفتم فقط تو رو می خوام

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

هر وقت کسی رو دیدی احساس کردی میخواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش

 

زبونت بند اومده ، صدایی نمیشنوی و زمان نمیگذره

 

مطمئن باش اون عزراعیله !!!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

ترجیح میدهم باكفشهایم درخیابان راه بروم وبه خدا فكر كنم تا اینكه درمسجد بنشینم وبه كفشهایم فكر كنم

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

از غضنفر میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟

 

میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم !!!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

به غضنفر میگن از چه لبی خوشت میاد؟ میگه از لب جوب!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

سلام… تو رو خدا ببخش… نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم… واقعاً ببخش.. .سعی کن درکم کنی… من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست. شرمنده‌ام
غرض مزاحمت بود که به حمدالله حاصل شد .

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 


این اس ام اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش


پشت سرتو بپا


کسی نیست داری می خونی؟


خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

بی تو هر گز نمی توانم بمیرم
.
.
.
پس بیا با هم گور به گور بشیم!!!

 

*** *   *   *   *   * *   *   *  *    * ***

 

از خدا پول خواستم، بانک داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا می ترسم ازش تو رو بخوام، یه گله گوسفند بده!

 


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 


می دونی شکست عشقی یعنی چی؟
یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی، بعد بفهمی زیپ شــلــوارت باز بوده!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

امشب میخوام طی یه عملیات شهادت طلبانه
.
.
.
فدات شم

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

اگه عشق من تو نیستی
.
.
خوب حتما یکی دیگست

 

خیلی بی فرهنگ و بی شعوری
.
.
در جامعه امروز بیداد می کنه

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

عصاره همه مهربانی ها را گرفتند و از آن مادر ساختند. (ویلیام شکسپیر)
قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت. قدر خودتو بدون هلو

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

آدم تا وقتی زن نداره فقط زن نداره
وقتی زن داره فقط زن داره!

 


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 


بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،… بار دوم فکر کردم دیوانه ای،… بار سوم فکر کردم دوستم داری… اما بعدها فهمیدم آدم ندیدی!

 

*** *   *   *   *   * *   *   *  *    *  ***

 

مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده ناتمام است
و وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است!

 


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 


یه روز. هه
یه روز.. هه هه
یه روز… هه هه هه
ببخشید الان خنده ام می گیره بعدا برات تعریف می کنم!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 


آمازون با تمام درختاش… آسمون با تمام ستاره هاش… دنیا با تمام آدمهاش… بارون با تمام قطراتش خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

میدونی بنی‌آدم اعضای یکدیگرند یعنی چی؟ یعنی مثلا تو جیـــگـر منی

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

جهان بیش از ۶ میلیارد نفر جمعیت داره…عجب…یکی نیست به من احمق بگه: چرا واسه تو مسیج می‌فرستم

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

هر زنی دو مرد را دوست دارد.
یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

فردا ماه گرفتگی شروع می شه. اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت باش!

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

زبان اجوج مجوج بلدی ؟ ” یراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا ” لطفا از آخر بخون!

 


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 


یه معادله خیلی جالب : سن خودت رو ضرب در ۴ کن.با ۱۴ جمع کن.حالا تقسیم بر ۳ کن.بعد اینکه نتیجه رو به دست آوردی.برای ابله بعدی بفرست

 

 

 

اس ام اس سرکاری سری ۲

 

بی تو هر گز نمی توانم بمیرم
.
.
.
پس بیا با هم گور به گور بشیم!!!

 *   *   *   *   * *   *   *  *    *

می دونی فرق تو با گه چیه؟……..شوخی کردم هیچ فرقی ندارین!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

ای مسیج که میروی به سویش
از جانب من برین به رویش!

 ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

خیلی بی فرهنگ و بی شعوری
.
.
.در جامعه امروز بیداد می کنه

 ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،… بار دوم فکر کردم دیوانه ای،… بار سوم فکر کردم دوستم داری… اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

آمازون با تمام درختاش… آسمون با تمام ستاره هاش… دنیا با تمام آدمهاش… بارون با تمام قطراتش خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!

 ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

فردا ماه گرفتگی شروع می شه. اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت باش!

 ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

زبان اجوج مجوج بلدی ؟ ” یراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا ” لطفا از آخر بخون!

 ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

ببخشید از شرکت گاز مزاحمتون میشم میشه یک گاز از لپتون بگیرم

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !

 

*   *   *   *   * *   *   *  *    *

می خواستم یه چیز مهم رو بگم
پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

*   *   *   *   * *   *   *  *    *

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

سلام ، ببخشین مزاحم میشم
میخواستم بدونم با این همه بیشرفت تکنولوژی چرا نوار غزه به سی دی تبدیل نشده !!!؟

*   *   *   *   * *   *   *  *    *

 

اگه می دونستی دستای سرد من چقدر گرمی دستاتو نیازمنده ، اینقدر دست تو دماغت نمی کردی

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

دومی ها… سومی ها… دیپلمه ها… دانشجویان… مهندسان… وکلا… پزشکان… هنرمندان …
همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه …

 

 

اس ام اس سرکاری سری ۳

  

من گم شدم نمیدونم  از كجا باید برم ..
.
.
.
بگو از كدوم طرف باید قربونت برم

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


یک دقیقه بوسیدن 26 کالری می سوزاند . تو کالری نمیخوای !؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::. ..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-. :... .. .: .-:::... -::. . .::-..:-.. : ..: .

 كاش كور بودی می فهمیدی چی نوشتم!!!
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


 اگر همسفر عشق شدی...

قربونت کرایه ما رو هم حساب کن !

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

دروغ نیست اگر بگوویم

که بی تو، زنده مانی میکنم ، نه زندگانی !

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیوونتم

اگه گفتم فقط تو رو می خوام

داشتم خواب براد پیت رو می دیدم ! توهم فانتزی نزنی !!!

 

*** *   *   *   *   * *   *   *  *    * ***


مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا

 هان !؟

بیا پایین

زود باش

 آخه تو فقط ماه منی !
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


از كجا می فهمی كه خانمی قصد دارد یك حرف هوشمندانه بزند؟

وقتی جمله اش را با  "روزی از یك مرد شنیدم " شروع كند!


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

هر وقت کسی رو دیدی احساس کردی میخواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش

زبونت بند اومده ، صدایی نمیشنوی و زمان نمیگذره
 

مطمئن باش اون عزراعیله !!!


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

از غضنفر میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟

میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم !!!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
اگه گفتی چرا هیچ زنی تو کار خ.تـــــ.نه نیست !؟

چون هیچ آدم عاقلی ، شاخه ای که روش میشینه رو نمیشکنه !!!
***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***
دو شاخه گل ، دو جام مستی

به قربانم بری هرجا که هستی !!!


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


غضنفر سوار مترو میشه تفنگ در میاره به راننده مترو میگه برو دبی !!!

 

* ***   *   *   *   * *   *   *  *    * ***

بابام گفت : عشق كشكه !

منم جواب دادم : زندگی هم آشه ، بدون كشك بی مزه میشه !!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

به غضنفر میگن از چه لبی خوشت میاد؟ میگه از لب جوب!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


آیا دوستان شما در مسنجر برای شما افلاین می آیند؟ آیا می خواهید مچشان رابگیرید؟

 آیا می خواهید بدانید چه كسانی در مسنجرآنلاین هستند؟ اگر می خواهید بدانید

 باید بگویم خیلی فضولید


***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


دلم می خواد که از سر محبّت
به عشق من بدی جواب مثبت
تو بی لیاقتی اگه بگی"نه"
اِندِ حماقتی اگه بگی "نه"
فدای اون که "نه" نمی گه می شم
عاشق یک دلبر دیگه می شم
اگر جواب "نه" بیاد تو sms  و نامه ت
خلاصه قهر، قهر تا قیامت!

 

 

 

اس ام اس سرکاری سری ۴

 

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست, من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست !

 

*   *   *   *   * *   *   *  *    *

 

مراقب اونجات باش يك مقام آگاه گفته : از هر جا بتونیم گاز میگیریم

 

 

****************

کاش بیماریم مسری بود

  "درد عشقی کشیده ام که مپرس"

 


******************

تقلب چیست
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو

 

******************

 

در بحر حبیب گرچه ما خیس شدیم

در مکتب عشق…اهل تشخیص شدیم

ره زین شب تاریک نبردیم برون …

ماندیم و به دست دوست سرویس شدیم !

******************
موردي براي نمايش نيست.
.
.
.
.

مشترك گرامي اين اس ام اس حذف شد
 ظاهرا فرستند قصد سركار گذاشتن شما را داشته

 

 

****************

سلام خوبی؟ یه کار تو مرغداری برات پیدا کردم

کار سختی نیست فقط وقتی مرغها رو سر میبرن باید جوجه ها رو دلداری بدی!

 

*****************
من شمع بودم و سوختم ، ولی تو پروانه بودی
تا جیز شدی فلنگو بستی !

****   *   *   *   * *   *   *  *    ****

تو را چون بادبادک دوست دارم / مثال پول قلک دوست دارم

تو گفتی بچه ای ،  باشد ، ولی من / تورا قد لواشک دوست دارم . . . !

 

****************
رفتم گلستان تا برات با عشق یه دامن گل بچینم ، دیدم شلوار پامه !

*******************

 

گویند … سخت و سخت تر از …

انتظار . . .

برای اس ام اس من

خیلی انتظار کشیدی آره ؟!

*******************

مرا اینگونه باور کن :

کمی خسته  کمی تنها

کمی از یاد رفته  ٬کمی مغرور

کمی بی کس ٬ کمی گستاخ

کمی سر خوش

کمی….. کمی باور کردنم سخته !!؟؟

 

***************

 

قرار بود عاشق كسي باشم كه وعده هايش تو خالي نباشند اما تو چي؟
.
.
.
وعده باد، مفت و زياد، حرف هاي بد،  مخ منو زد، موي بلند، روي سياه، ناخن دراز، واه واه واه

 

*****************
مفت خور عوضي از حلقومت در ميارم ازت شكايت ميكنم

.
.
.

دلمو دزديدي چرا پس نميدي؟

********************
از ديوان يك پدر سوخته:.
.
.
.

ماتیم ودوچشم خود به در دوخته ایم
در آتش زندگی خود سوخته ایم
خود سوخته ایم وبس مصیبت اینکه
بابای پسرهای پدر سوخته ایم.
 

******************

عاقل مباش تا غم دیگران خوری// دیوانه باش تا غمت دیگران خورند
 

******************

شعار كنتـــرل جمــعيت جديد
فرزند کمتر، همسر بیشتر!

 ***   *   *   *   * *   *   *  *    ***

  جانان به بوسه اي مرا ياد بكن
اين بندۀ زن نديده را شاد بكن
قبل از بوسه براي محكم كاري
درخواست آمبولانس و امداد بكن

*******************
الا اي آنكه اس ام اس نميدي ......پيامك مرا پاسخ نميدي

الهي شوهر ايدزي بگيري.... بفهمي که داري از ايدز ميميري

 الهي کوربشي چشمات نبينه.... بميري، گم بشي، حقت همينه

 

 

اس ام اس سرکاری سری 5

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید ، شوهر خوب مگر گیر کسی می اید!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


20رو ضربدر 777 کن دوباره در 13 ضربش کن هر چی شد تو همونی

 ***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

با سلام! نظر به اینکه جنابعالی تا کنون در کلیه امور زندگی ریده اید شرکت ایزی لایف پوشک مخصوص بزرگسالان را با تخفیف ویژه به شما عرضه میکند

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


در بین امور ممکن الذکر

گفتم که کنم اشارتی بکر

اما همه وقت مشکلم بود

اسهال قلم یبوست فکر  

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

 

اول دبستان خواندید آن مرد آمد

سالها گذشت و ترشیده شدید


 و آن مرتیکه هنوز نیامده

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

شنیده بودم که میگن خوشگلا بی وفا هستن

.
.
آخه تو که زشتی  دیگه چــــــ ــ ــ ـرا ؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

شتر و گاو و میمون داشتن باهم بحث می کردن

شتره میگه من چیزای سنگین رو حمل می کنم

گاوه میگه منم شیر میدم
.
.

آخه توام یه چیزی بگو آبروت رفت ت ت

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


آتش‌نشان‌ها/ درنگ!/ ترا به چکمه‌هایتان/ ترا به برق کلاهتان/ قلب مشتعلم را/ با ملایمت خاموش کنید

روز آتشنشان مبارک

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

آتشي كه تو قلبم روشن كردي هيچ آتش نشاني نمي تونه خاموش كنه
روز آتش نشان مبارك

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


 

 

دوستت دارم با “س” سوزن ، به همه بگو تا بسوزن !

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


غبار از چهره ی نازت بگیرم / یک شب من پرده از رازت بگیرم

تو در چشمان من یک سیب سرخی / خدا قسمت کند گازت بگیرم !

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

بچه غضنفر گم میشه میره پیش پلیس میگه :

ببخشید شما خانومی ندیدید که من پیشش نباشم !؟

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

به غضنفر میگن تا حالا جبهه رفتی ؟ میگه آره تازه یه بار هم شهید شدم !

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

اگه همه ی بازی رو ببینی, ۰-۰ میشه!

اگه بازی رو نبینی, بالای ۲ گل داره

اگه وسطش بری دستشویی, همون لحظه گل میزنن !

 

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***


رفتم به نزد طبیب ز شدت تب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح

۲ تا ظهر

و ۲ تا شب!

***  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  ***

۹۸۳۰۰۰۳۰+

مشترک گرامی بخش اس ام اس شما فعال است

لطفا خسیس نباشید و به دوستان خود اس ام اس بزنید !

( ایرانسل )

 

 

اس ام اس های سرکاری سری 6

طرح تعویض زنان فرسوده:

شاه نسا, ماه نسا ,گل نسا تحویل دهید.

.

 

  آرمیتا ..پارمیدا.. آناهیتا.. تحویل بگیرید

 

 *    *   *  *  *  *   *    *

 

 

.

.

.

یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بمال به لبت

 

 *    *   *  *  *  *   *    *

 

چشمانم را که می‌بندم،خواب، قوری بزرگی است که تو در آن دم می‌کشی

چشمانم را که باز می‌کنم، بیداری، قوری کوچکی است که من در آن تلخ می‌شوم

 

 *    *   *  *  *  *   *    *

 


تو می دانی که حتما ، دوستت دارم

نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم

سند هرگز نخوردستی دل من

بخر با عشق که نقدا دوستت دارم

 

 *    *   *  *  *  *   *    *

 

گر هست مهیا عملش رد نکنید

گر تو نرود ،عمل مجدد نکنید

من صحبت بینی و عمل را کردم

پس فکر از آن لحاظِ بد،بد نکنید!

 

 *    *   *  *  *  *   *    *

 

 

میدونی مثل چی میمونی؟!مثل یک تپه زیبا و سرسبز کناریک جاده..که طرفدار زیاد داره

.

.

  و مردم مجبور نیستن برن دنبال توالت!!

 

 *    *   *  *  *  *   *    *

 


عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !

 

 *    *   *  *  *  *   *    *


 

ای شیرجه رفته توی قندان

وی هیکل تو  "منارجنبان

ای "هشت بهشت "خوشگل من

 "دروازه ی دولت " دل من

در قلب منی ،قسم به سعدی

باقیش برای وقت بعدی ...

 

 *    *   *  *  *  *   *    *


 

ذوقم که میرسد به تو فعال میشود / دور از تو خاک میخورد و چال میشود
این عاشق خجالتی از شرم چشمتان / هر وقت میرسد به شما لال میشود

 

 *    *   *  *  *  *   *    *


 

بی بهانه که دوستت دارم

ناشیانه که دوستت دارم

 من که لمست نکرده ام ،اما

می زنم حدس بعد یک کاما

 بوسه های تو خاصیت دارد

دل برایت اهمیت دارد

 

 *    *   *  *  *  *   *    *

 

اطلاعیه شیطان : تا میتوانید گناه کنید به علت مبلغ بالای قبض ..گاز جهنم قطع شده از آتش خبری نیست.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 3,981